Kızlar 36+4 üm iki gündür acayip dercede kasılmalarım oluyo ilk doğumum olucak adet sancısı gibi sancıların olur diyolar ama ben adet sancısı hiç çekmiyodum ve sancı değil kasılmam oluyo sertleşiyo nefesimi kesiyo acaba sancı dedikleri bu mu doğum belirtisi olabilir mi oturamıyorm sürekli ya ayakta kalıcam yada uzanıcam oturuncada çok kasılma oluyo ve kaç gündür acayip bi terleme basıyo