Sevgili anneler merhaba. Foruma ilk defa giriyorum. 36 haftalık hamileyim ve trombosit (plt)değerim şu sıralar düşük çıkıyor 120 110 ve ve en son 90 a düşmüş. Bu durum beni doğum için korkutuyor. Aynı durumu daha önce yaşayan oldu mu acaba? Cevaplarsanız sevinirim.