Elnure bnde 24 haftalık hamileyim. Bnmde cuma akşamı koyu kahve birkaç damla kanamam oldu. Hemen hastaneye gittik. Aktif kanama var mı diye bakıldı.Çok şükür aktif değildi, ayrıca bebekde iyiydi. Bir takım kan ve idrar testleri yapıldı. İdrar yolu enfeksiyonu çıktı. Ondan yada bebeğin ani bir hareketinden kaynaklanmış olabilirler dedi. Her ihtimale karşı düşük için progestana başladık ve enfeksiyon yüksek olduğu için antibiyotiğe başlamak zorunda kaldım.