58_edaygmr_58 Dmngty canım bitter sevmiyorum yemiyorum ama çikolata çok yiyordum her gün yerdim 1 tane sonradan sıkıldım çıkolatadan canım istemiyor artık Ye bol bol bir şey olmaz
ilkbahar Dmngty 😂😂 meyve de yiyorum 😃 ama çikolatadan vazgeçemem 😁 ilk hamilelik haftalarımda o kadar çikolatadan tiksinmiştim ki bi daha hayatımda çikolata yiyemiycem sanmıştım 😄 ama uzın sürmedi o günler 🤦♀️