1234-6-4 İkiz doğum yapınca devlet her ay çocuk başı 150 TL verıyormus 2 yasına kadar doğrumu bilgisi olan var mı
Twinksmom 1234-6-4 Kız devlet hastalık zamanı bile milletten bağış bekliyor unut sen onu🤣 Teyzemin ikiz almadı benim öyle araştırmadım bile yurtdışında alıcam ama 6 ay süt parası
Alpzumra 1234-6-4 canım bende ikiz gebeyim teyzem aile ve sosyal hizmetlerde görevli arastırıverdi evet veriliyormuş ama miktarını tam hatırlamıyorum suan durumlar kötü o zamana ne olur bilemem ama normalde veriliyor yani birde benim 3.gebeliğim 1250 tl doğum parası alabiliyormuşum
Heartbeat 1234-6-4 doğru ama haneye giren aylık maaşın belli bir tutar altında olması lazım, ihtiyaç sahiplerine veriliyor yani
Ozlmslm 1234-6-4 bunun için şartlar var bende ikizlerim varken araştırmıştım eşinizin asgari ücret alması gerekiyor. Yanlış hatırlamıyorsam sizin çalışmamanız gerekiyor doğumdan sonra kimlik çıkarmaya gittiğinizde sorarsanız sizi yönlendirebilirler
Aaslii Doğum parası olarak ikizlerde 700 lira aldım ben ilk gebeliğimdi benim devlet memuru olduğum için süt parası almadım süt parasını ssklı yada çalışmayan anne alıyormuş sadece