Reynizz Arkadaşlar bugün sonunda gittim yaptırdım şeker yüklemesini 75 gr glikoz içtim iğrençti hala midem bulanıyo geçirmek için napayım bilemiyorum 🤮
ilkbahar Reynizz ben de yaptım ama saf şeker içmiştim midem bulanmadı 🤪 siz eczaneden olandan mı içtiniz hani kola kutusu gibi 🙂
Ayselela27 Bende bugün yaptırdım arkadaslar 50 Gr içtim. Değerim 157 çıktı diyetisyen onerdi doktorum.sizin sonuclariniz nasıl?
Reynizz Ayselela27 benim yarın belli olucak çok yüksek çıkmış değerleriniz hep yüksekmiydi yoksa bugünden sonra mi yüksek çıktı
Ayselela27 Adsmyr diyetisyene gitmenizi önerdi mi doktorunuz.benim arkadaşımın da öyle çıkmıştı diyetisyen onerdi doktor
Ayselela27 Reynizz hiç seker ölçümü yapılmadı bnde.ruskli gebelik olduğu için açlık tokluk şekerine bakılması direkt şeker yüklemesini yaptı doktorum.aclik 85 tokluk 157 cikti
Ayselela27 Adsmyr benim de 157 çıktı direkt diyetisyen dedi ikincide bahsetmedi.sizde yine de dikkat edin isterseniz.
Adsmyr Ayselela27 bnde öyle yapıyorum dikkat etmeye çalışıyorum ama kendi kendime ne kadar doğru yapıyorumdur bilmiyorum
Ayselela27 Adsmyr tatlı,makarna filan dikkat edin bnde öyle yapacam.hastanenin diyetisyeni calismiyormus. Telefonla biseyler söyledi ama listem yok.kendim biseyler yapcam artık. Virüs bitse de artık doktorumuza gidip gelsek
Adsmyr Ayselela27 çok fazla tatlı düşkünlüğümde yoktur aslında bi tek hamile kaldıktan sonra çikolataya çok düşmüştüm canım çok çekiyprdu ancak onuda yememeye çalşıyprum artık
Ayselela27 Adsmyr aynen bende öyle.sekerle aram zaten yoktu.sizin gibi çikolata yemeye başladım son bikac haftadır canım çok çekiyor ama artık yemeyecegim.yani dikkat edelim artık :)