Merhabalar ben Medicine hastanesinde takibim. Bende tavsiye üzerine gitmiştim.Şuan 26 haftalık hamileyim.doktorum da Fatma Türkan ayan kendisinden çok memnunum.Doğumu da orda o doktorla yapmayı düşünüyorum inşAllah 🥰.Eğer oraya gideceksen şiddetle tavsiye ederim canım 😊