May18 Kızlar her yerde 2.5-3lt su ıcın dıolar Bn 13 haftalıgım 1.5-2 lt den fazla su ıcemıom gunde ya cok mu az 1.5 lt su ıcım almıo artık
Mekamu May18 içtiğin su az değil zaten. Normal bence. Ben de 2 litreyi nadiren geçiyorum. Hiç de bir problem olmadı şuana kadar.
Sen94 May18 tuvaletteyken idrarınızın rengine bakın berrak beyazsa sıkıntı yok her şey yolundadır boş yere fazladan su içmeye zorlamayın☺️
May18 Saolun arkadaslar ıcım rahatladı lik lik su ıc bu seferde bogazlarım indi sanki daha fazlası ıcın zorlamam gerekıck kendimi ıstemıom yeterli olmasına cok sevndm