egecandeniz geçen hafta da ben yazmıştım bununla alakalı sorunumu😪 ben de 34 hafta oldum aynı zamanda aynı sorunu yaşamaya başlamışız. Benim bu problemim hala devam ediyor, 2 hafta oldu bugün. Geçmeyeceğini düşünmeye başladım. Evde otrivine sprey var ve tek işe yarayan o. Kesin çözüm. Ama maalesef hamilelerin kullanmaması gerekiyor. Doktoruma mesaj atıp kullanabilir miyim diye sordum 3 gün izin verdi. Ama ben 10 gündür her gece burnuma onu sıkıyorum uyumak için☹️