imrangulll Haftaya cinsiyet öğrenicez Allah nasip ederse 1 ay sonrada alışverişe başlamak istiyorum. Hem internet hem mağaza olarak nerelerden yapıyorsunuz? Evde canım sıkılıyor vakit geçsin 😂
Mrs40 imrangulll ben 16 haftalık hamileyim henüz sadece zıbınlarını aldım 1-2 aya alışverişini tam olarak yapacağım. E bebeğe bakabilirsin canım zıbınları ordan aldım ben uygulama üzerinden
Zhdkllk imrangulll 17+4 üz cinsiyeti hala öğrenemedik ama bir kız bir erkek beşli takım almıştım geçen hafta DeFacto internet sitesinden. Çok güzel yerleri. Civil ve E-bebektende sipariş vereceğim.
Zeynep_441 imrangulll Ebebek ,joker,civil,Trendyol,minicity bu sayfalardan aldım genelde ben kıyafetlerini
Minikkusum_ imrangulll civil ve e bebekten bi kaç şey aldım şuan çıkamıyoruz ama zıbınlarıda e bebekten almayı düşünüyorum ayrıca boyner de de indirime giren ürünler vardı ordanda bi kaç bisey almıştım baya güzel ☺☺ indirimleri takip ederseniz uygun fiyata düşüyor
58_edaygmr_58 imrangulll canım e bebekten alabilirsin çıtçıtlı lar 5 6 liraydı takımlar güzeldi İnternet üzerinden prensesbebee ve bebemer_bebe sayfaları var ordan alışveriş yaptım kalitesi güzel geçen hafta geldi siparişim