Kızlar bu hafta kontrolum vardı yarin gidicektim ama sürekli gittigim doktor izne ayriliyormus 1 haftaligina bende duyunca bugun gittim sistemini kapatmış doktorun odasina gittim kontrolum vardi sisteminizi kapatmissiniz rica etsem acarmisiniz dedim onemli biseyin yoksa bakmiyoruz dedi bende karın ağrım var dedim bana olabilir randevu al baska zaman gel deyip gönderdi beni hayir onemli biseyim var diyorum yine baska zaman gel dedi ben böyle sacma bi iş görmedim tamam virüs var herkes tedbirini alıyor ama bu neyin nesi Allah vermesin daha acil bi seyim olsa bebegime bisey olsa kesinlikle bakmayacaklar 😔