12 haftalık hamileyim. Dün sağ kasığımda bir ağrı oldu sonrasında çok küçük lekelenmem oldu. Doktor ragbimin kasıldığını birazda açıklık olduğunu söyledi. Eğilmeyi ve iş yapmayı yasakladı. Bugün kanama, lekelenme vs yok ama sol tarafımda ara sıra hafif bir sızı oluyor aranızda böyle bir durum yaşayan oldu mu??