Aysedgrlikrkmz Hanımlar hangi doktora gidiyorsunuz ? doğum ücretlerini biliyor musunuz? Muayene ücretleri neler ? doktorunuzdan memnun mnusuz ?
arslanmerve57 Aysedgrlikrkmz Fatma Ersan’a gidiyorum çok memnunum . Muayene ücreti 100₺ Nst 26₺ Normal Doğum 1650₺ Doktorunu çağırma 200₺ Zorunlu Sezeryan 2800₺ İsteğe bağlı sezeryan 5500₺ ☺️
Mirammm Aysedgrlikrkmz ben fatma ersana gittim memnun kalmadım derya hanıma gidiyorum memnunum 120 tl muayene
MerveLiva Deletedmom317 memnunmusunuz hem hastaneden hemde doktordan ? Malum virüsten dolayı insan iyice pimpirikleniyor
ilkbahar arslanmerve57 bu isteğe bağlı sezeryan olayı ne ya 😁 ben gittiğim hastanede sordum öyle birşey yok bütün sezeryanlar aynı fiyat dedi 🙂😃
Aysedgrlikrkmz arslanmerve57 çok teşekkür ederim çok faydalı bilgiler verdiniz valla 🥰🥰🥰 siz kaçıncı haftadasınız
arslanmerve57 ilkbahar canım mesela normal doğuma uygunsun ama doğum başlamadan kendi isteğinle sezeryan olmak istiyorsun belli bir tarih belirliyorsun kendin. Yanlış bilgi vermişler size.
ilkbahar arslanmerve57 anladım cnm ama ben Antepteyim belki de farketmiyodur burda 🤷♀️.. Çünkü direk hastanede bu konu ile bilgi alınan yere sormuştum 🤔🙂
arslanmerve57 ilkbahar şehir farkı olacağını sanmıyorum canım isteğe bağlı sezeryan yapmıyor olabilir hastane ☺️
ilkbahar arslanmerve57 bi cuma kontrole gittiğimde kapı önünde çıkan hastadan duymuştum ama pazartesi için sezeryan günü aldık demişti dışardaki birine, 🤔 o isteğe bağlı sezeryan olmuyo mu ❓
arslanmerve57 ilkbahar yok canım zorunlu olduğunda da gün veriyor doktor çatın uygun değilse. Ameliyat için gün almak gibi düşün. 🥰
Mirammm Aysedgrlikrkmz benim bebeğimde 7 ay 9 günlük 7 haftalık hamileyim aynı zamanda kısmetse doğum yapıcaz
Rmys-byzt90 Ilk gebeligimde fatma hanıma gittim çok memnun kaldım ama doğumu asiye hanım yaptı gece gittiğim icin çağırmadım şimdi de fatma hanıma gitmeyi düşünüyorum 😊
Aysedgrlikrkmz Mirammm şimdi gördüm 🥰 bende Fatma hanım hakkındaki yorumları okudum içime sindi cumartesi kalp atışı için ona gideceö bakalım inşaallah iyi olur