Kızlar bugün 2 kere kalbimde çarpıntı oldu. 20 haftalık gebeyim. Böyle sanki kalbim boğazımda atar gibi çok değişik birşeydi... Yerinden fırlicak gibiydi. Psikolojik mi bilmiyorum sol göğsümde ağrıyo gibi. Hamilelikle alakası olabilir mi? Doktora gitmelimiyim hemen sizce? Korktum da 😞