esraalageyik Son haftalarımdayım artık ve kafamda bir soru var sütüm yetmezse mama gerekirse hangisini kullanmalıyım? tecrübeli anneleri buraya bekliyorum☺️💗
Asl_93 esraalageyik Aptamil hero beybi gibi mamalarda şeker var ve çocuğu şişiriyor. Sma ve hipp iyi diye biliyorum.
hilal-ali32 Sütünüzün yeteceğini ve mama kullanmaya gerek kalmayacağınız konusunda sürekli kendinizi telkin edin. Mühendisinoğlu sayfası aptamili önermiş. Oraya bakabilirsiniz tüm mamaları incelemiş sayfa
Zeroart İlk kızımda milupa aptamil kullanmıştım, çok yaradı kızım tombikti, şimdi 14 yaşında ve nerdeyse hiç hasta olmadan büyüdü. Biraz kabızlık yapıyor sadece. Şimdi ikinci kızıma hamileyim bunda da sütüm gelmezse aptamil kullanıcam👍🏻