Nadis_cvk Kızlar bugünlerde kadın doğumuna giden varmı acaba hiç bir şekilde randevu çıkmıyor özellikle gamze yılmaz ve necati hocayı merak ediyorum ?
Meriwa Nadis_cvk randevu almak için beklemeyin sistem kapalı oraya gidip muayene oluyosunuz sıkıntı yok
Buket06 Nadis_cvk ben MHRS den almıyorum oraya gidince hangi doktor müsaitse ona muayene oluyorum 40+4 günlük oldum 2 günde bir gidiyorum hastaneye doktorlar sürekli eksik çalışıyolar
Nadis_cvk Elifaydogan06 evet randevuları yokta acaba çocuğu falan vardı da izin mi verdiler anlayamadım
Nadis_cvk Buket06 peki ozaman bir müddet de randevular açık olmayacak sanırım sıra alma işlemi yapılacak
Buket06 RabbiminHediyesi aynen hastanede çok büyük önlemler alınmış girerken ateş ölçülüyor ve içeri tek alınıyorsun doğum yapanlar bile tek refakatçi ve ziyaretçi kesinlikle kabul etmiyorlar. Poliklinikler kapalı, maskesiz durunca uyarıyorlar.