Sabah kiloyla ilgili post açmıştım o sıra hastanedeydim. Nst ye girdm doktor olmadı tekrar gir yine girdim yine istedgm sonuç değil dedi. Serum verdi bitince tekrar gir yine istedgm sonuç yoksa yatış vereceğim dedi. Neden dedim sorun mu var bebeğimiz biraz huysuz dedi. Serumun bitmesni bekliyorum şimdi. Neler oluyor korkmya başladım 😔