Merhaba kızlar normalde regli olmam gerekiyordu ve reglim 2 gün gecikti bende test yaptım ama teste o kadar hafif bir çizgi varki 4 dk içinde o hafif çizgi belirdi ama emin olamadım resimlerde görünmüyor ama çıplak gözle görebileceğim gibi 🥺🥺🥺🥺 kafam karıştı oturdum ağlıyorum şuan 🥺🥺🥺🥺