Ccigdemmm maddi durumun varsa tabibi özelde..
evet virüs heryerden vardır da devletteki hasta sayısıyla özeldeki bir olabilir mi.. buradaki devlette doğumhanede bile odalar 4 kişilik ebe kaç hastaya temas ediyor ..
virüs olaylarından öncede olsa özel derdim çünkü ortam psikoloji çok farklı oluyor