Kızlar su an cok kötüyüm . ozur dileyerek söylüyorum eldivenle alatan tüylerimi alıyordum aynadan vajibamın içini gördüm ve içinde et parçaları mercimek kadar yuvarlak ve ilk defa boyle bir şey gördüm 7 buçuk aylık hamileyım . çok kotu oldum. Doktoru mu aradım bana geniş çaplı bir hastaneye gitmemiş söyledi korkudan hastaneye de gidemiyorum nereye gidip ne yaoacgımı bilmiyorum sizde de boyle olan varmı lütfen cevap verin :(