Merhabalar.. ben 2 ay önce erken doğumla ikizlerimi kaybedince forumdan çıkmıştım.. şimdi bir soru için tekrar buradayım.. gebeliğim hep kanamalıydı malesef ve şimdi de lohusalığım biteli 20 gün oluyor hala hafif kırmızı kanamam var.. virüsten dolayı doktora da gitmeye çekiniyorum böyle bi durum yaşayan var mı acaba içinizde? Neden olabilir? Sonraki gebeliği etkiler mi? İçimde hep bi korku.. 😔