mavis-love 1 haftadr karnımda bişeyler çıktı inanılmaz kaşınıyor ve sıcak Yada ılık su deyince Yanıyor soğuk tutunca kaşıntısı geçiriyor kaşıdıkça uçları kanamaya başladı . Anlayan biri yazabilirse resim atıcammm
Snmdnz mavis-love canm hemsire felan degilim ama nemlendirici krem felan surmeyi denedinmi belki catlamaya baslamistir kac haftaliksin
17112012 mavis-love öncelikle geçmiş olsun canm gebelikte bazen alerji oluşabiliyor o olabilir kaşıma doktora git bütün vücuduna da yayılabilir ihmal etme
mavis-love Snmdnz yok çatlak değil bu 39 haftamdaym strestenmi çıktı bilmiyorum eczane bişe sürme dedi ebe felan bilir belki
mavis-love 17112012 doktora gittim gösterdim şansıma o gün azalmıştı pek bilgilenmedi zaten bu virüsten dolayı çok yoğunlar ilgilenmiyolar ya belki burda bi kadın doğum doktoru felan bilen biri vardır😖
mavis-love Ayseozerckr ilk attığım açılmayabilir buna bakarmısınız https://www.resimag.com/i/20d762b199f
nur-kara mavis-love kuzum hemşireyim. Gebelik alerjisi olmuşsundur krem verirler ama anca dogumdan sonra gecer… Tam olarak geçmiş olsun
Babies16 nur-kara anca dogumdan sonra gecer ne ya bende ebeyim hamileyken basima geldi ilaclarimi kullandim 1 haftada gecti cok sukur