Melikeblt Kızlar merhaba bebeğim 26 günlük sütüm yetmediği için mama da veriyorum ama kendını çok sıkıyor kabızlığı basladı emerken tuvaletını yaparken falan ne yapmak gedekıyor emen hastaneye gıtmek ıstemıyorum malum sebepten varmı önerisi olan kabızlık ıcın
hunilimom Melikeblt mamadan sonra su vermeyi unutma canım sende yediklerine dikkat et poposuna biraz zeytin yağı surebilirsin ama ilerlerse doktora gidebilirsin
Asl_93 Melikeblt manasının içerisine günlük 3 4 damla saf zeytin yağı damlatabilirsin. Karnına zeytin yağı sürüp ufak ufak masaj yapabilirsin.
[silindi] Melikeblt mama da genelde kabızlık oluyo canım karnına bol bol masaj yap poposuna da zeytinyağıyla masaj yapabilirsin çok sık olur ve devam ederse mamayı değiştirmen gerek doktoruna danışarak tabiki. Su vermek gibi ilkel şeyler önermiyolar ilk 6 ay sadece anne sütü 👍🏻
sonsuzadek Melikeblt kızımda bizzat yaptım hiçde bişey olmadı, has zeytin yağından çay kaşığının ucuyla veriyodum. 5 dk içinde gazını çıkarıp tuvaletini yapıyodu. nasipse 2. dede öyle yapıcam
melindam Melikeblt Mamasının İçine Zeytinyağı Koyabilirsin 1 Çay kaşığının Ucuyla Karnınada Masaj Yaparak Rahatlabilirsin Birde Bebekler Yüz Üstü Yatıncada Rahatlarlar Çünkü Bağırsaklar Normal Olması Gerektiği Pozisyonunu alır Ve Baskıyla Dışkılama Hissi olur Başkada Aklıma Bişey Gelmiyor. Mama Markanızı çok Kabızlık Oluyorsa Değiştirebilrsiniz
Meryem15Denizzz Melikeblt ailemden hep gördüğüm zeytin yağı içirirler di bide poposuna yarım yemek kaşığı zeytinyağı dök