bende baktım canım ama ben anne yanı alıcam o daha rahat kullanımı arkadaslarımın cogu onu kullanıyor bebek buyuk besık sevmıyor yatmıyor kalıyor falan en ıyısı 0+9 aya kadar anne yanı ıyıdır. sonrasında park yataga gecırırsın 1-1.5 yaslarına dogru benım fıkrım bu