Hastaları kendisini çok seviyor çevrem de giden ve memnun olan cok ama ben gitmedim hiç haz etmiyorum kendisinden ilk gebeligim de bebeğin kalbi durdu kendisine kürtaj için soru sordum anlamadan dinlemeden herkesin içinde trilyon versen yapmam diye bağırdı çocuk yasıyor sandı. Şimdiki gebeligim de kanamam olmuştu gece kendisi hastanedeydi dogum için bekliyoruz ebe benim ultrason bakma yetkim yok dedi kendisi orda dinledi duydu ama kalkıp yardım bile etmedi arada 3 yıl var iki olayın ama ben insanlığını göremedim malasef