Snmdnz canım bende Asiye hanıma gidiyorum. Doçent olduğu için 130 tl muayne ücreti . Genel olarak çok uygun bir hastane değil. Kamum personeliyle anlaşmalı bne kamu personeliyim o sebeple 107 tl veriyorum tahlillere vs de indirim geçiyor bana siz veya eşiniz kamu çalışanıysanız sizede uyguna gelir . Ama hastane için biraz pahalı diyorlar doğum ücretlerini bilmiyorum birde bütün doktorlarını çok övüyorlar gidince kalabalıktan anlarsın zaten . İçeri girdiğimde hoşgeldin bitanem nasılsın aşkım diye motive eden bir doktor asiye hanım. Daha ne olsun 🤷♀️ 10.000 de olsa onunla doğuracağım 🥰 hastanemi değiştirsemde onu getiririm doğumuma özel