Gamze5461 Merhabalar güzel anneler ve anne adayları. Adapazarı civarında olan ve herhangi bir hastanede doğum yapan özel yada doğum evinde yazabilir mi acaba suan hastanelerde durum nedir ücretler ne şekilde refakatcı alınıyor mu vs