Rafet-0810-16 Dzeyy bende baktim cin takviminden kız gorunuyo bide siz bakin o zaman 😂😂 27.10.1997 dogum tarihim 03.01.2020 son adet tarihim 😂😂 bide benim 8 haftalikken ultrason kagidim var anlasilir mi suan 12+4 haftaligim ama hastaneye gidemiyorum
Dzeyy Icelljava hayırlısı canım benim baktıgım çogu dogru çıktı ama allahın işi tabi karışılmaz maksat eglence 😊 öğrenince yaz burdan dogrumuymuş bakalım 😊
Esraince Dzeyy malesef geçen ay gttgmde göstermedi ayın 14 unde detaylı gidecem inş ogrencem🙂 neye göre bakıyosunuz acaba merak ettm
Dzeyy Esraince çin takvimi yanıldığını çok az gördüm allahın işi tabi ona karışılmaz ama maksat eglence. 😊 Belli olunca yazın
Rafet-0810-16 Dzeyy biraz da cin takvimine göre ayarlamaya calistim bi oğlum var bide kizim olsun istiyorum ultrasonda suan gorunur mu acaba haftasonuna 13 haftalik oluyo bekliyim mi sizce 😊
Dzeyy Rafet-0810-16 valla hayırlısı olsun canım işallah eğer kızsa gözükmez şimdi muhtemelen biraz geç gösteriyorlar 😊 ultrason ftgrfnı atsana merak ettim
Dzeyy Rafet-0810-16 google gir fotograf yükleme yaz oraya ftgrfı koy sonra çıkan url kopyala buraya yapıştor bu kadar
Sevcandumaan Dzeyy 21.09.1995 doğum tarihim 01.02.2020 son adet tarihim 🙏🏼 Benim ne acaba çok merak ettim ☺️