eminedgn Kızlar 17.haftamin içindeyim visneyi kaynatıp el yapımı visne suyu yapacam içmek zararlı diye duymuştum bu haftalarda içsem bisey olurmu acaba
Unsalinn_Annesii eminedgn zaten kasa kasa içmiyorsun az az hiçbişeyin zararı olmaz maydonoz nar hepsini yiyebilirsin doktorum sıkıntı olmaz demişti
kartanesi26 eminedgn hayir canim ne zararlisi tam tersine cok.iyi geliyor diye biliyorum enfeksiyona falan iyi geliyormuş valla bende kaynatip kaynatıp iciyorum cokda iyi geliyor:))
MzyynSrctn eminedgn vişne suyunun düşüğe sebep olduğunu hiç duymadım ben ya ben de içiyorum🤦 için yandıkça asitliden uzak durmak için vişneye sarıyorum 🤦
eminedgn kartanesi26 öyle mi tamam canım düşüğe neden oluyor diye duymuştum tereddütte kaldım sormak istedim
MzyynSrctn eminedgn ne güzel ben hamilelikten önce hiç bir yemeği yanında kola olmadan yemiyordum. Yemeği içeceksiz yiyemiyorum😀
Busegulce eminedgn valla ben o haftalarda dolaptan çıkarıp don vişneyi yiyordum bile her gün bir sürahi bitiyordu annemin evindeki vişneleri kayınvalidemin evindeki vişneleri kendi evimdekileri hep ben bitirdim 31. Haftadayız bişey olmadı şükür 🙏🏻
Kubraerbay eminedgn Valla bende çözümü vişne suyunda buldum kayımvalidemden babaannemden topladım donmuş vişneleri azar azar yapıyorum taze taze içiyoruz kızımla 😁 asitli veya hazır meyvesuyu içmekten iyidir diye düşünüyorum