feyza123 Hangi devlet hastanesiydi hanımlar doğum yaptınız yer bide korkuyorum kötü davranıyorlarmış ilgilenmiyorlarmış durumum da yok şuan başta özele gidiyordum şuan doğum için devlete geçtim nasıl doğum yaptınız çok çektiniz mi orda nasıl davrandilar