Simgeyanaray Kızlar ben 26+3 haftalık hamileyim gece geç uyudugum için bu saatlerde kahvaltı yapıyorum saat şuan 1buçuğa geliyor benim gibi olan varmı acaba geç uyuduğum için uyanamıyorum ?😑
zelis63 Simgeyanaray bende öyleyim canm kotkma hiç bisey olmaz 40+2 oldum bebegimin gelişimi bile önde gidiyo 😅
Edahmet29 Simgeyanaray bende böyleyim geceleri uyuyamıyorum mide yanması ağrı felan sabahta geç uyanıyorum bende yeni kahvaltı yaptım diyebilirim😂
Minikus58 Simgeyanaray bende geç kahvaltı yapıyorum kafama da takılıyor ama geç yatıyoruz aynen 🙊 yorumlar iyi geldi 😁
Eylul-Ada2020 Simgeyanaray sanmıyorum canım ben yatmadan yoğurt muz yemekten sonra süt içiyorum bütün gece kıpır kıpır oynuyor 🤣
Esra6641 Bende öyleydim hala da öyleyim uyanamiyorum en erken kahvalti saatim 11 oluyor malesef. Ama cok şükür bebegin kilosu iyi 38+0 3500 gram bebegim
Simgeyanaray Esra6641 sabah 9da uyanıp kan ilacımı içip geri uyuyorum uyanmam 12bucugu buluyor kahvaltımda ancak bu saatleri