Simgeyanaray Kızlar ben 26+3 günlük hamileyim, hergun bu saatlerde kahvaltı yapıyorum saat suan 1bucuga gelıyor gece gec uyuyorum 12bucukta uyanıyorum ancak şimdiye kadar yapıyorm benim gibi olan vrmı acaba??
misbebek Simgeyanaray ben de öyleydim canım 37 haftaligim su anda son iki haftadir yeterli gelmiyo yediklerim ağrı yapmaya başladı bebişim belim midem agriyodu acaba erken mi gelecek diye dusundum basta anlamamistim ama sonra bi baktım yemek yiyince duzeliyo 🙂 daha şimdiden acıkınca tepki vermeyi öğrenmiş içerde yavrum 😊 bi yandan vicdan azabı çektim ama ac biraktiğim için zamanla sıklastir sen de yeme aralığını bisi olmaz inşallah
TAkilicci Simgeyanaray bende iki gündür geç yiyorum çünkü geç uyanıyorum fakat bebeklerimiz bir süre kendilerini idare edebiliyorlar 🤗
Yrnkrm Simgeyanaray bende öyleyim sabah içtiğim ilaçlar bulantı yapıyor mecbur sabah içip öğlene kadar uyuyorum uykuda bastırıyorum bulantıyı 12 1 gibi yapıyorum kahvaltımı korkma bebişe bişey olmaz. O melekler aç kalmaz bizi sömürüyorlar azcık sıpalar🧚♀️🧚♀️🧚♀️🧚♀️💗
Ikizlerr Aynı sıkıntı ben de de var maalesef vicdan yapıyorum ama elimde değil erken uyanamıyorum şimdi bir de ev den çıkılmıyor erken kalksak vakitte geçmiyor. Nasil olacak bilmiyorum