Kızlar et ve et ürünlerini yiyemiyorum. Ama sebzelerden oldukca sağlıklı bir sekilde tüketmeye calısıyorum. Fakat insanlar et yemezssen şöyle olur böyle olur demesinden bunaldım. Hamile kaldığımdan beri yiyemiyorum elimde olan birsey değil. Peki siz nasıl besleniyorsunuz. Birde hamile kaldığımdan beri 2 kilo verdim 17. Haftadayım. Şimdiden cokk teşekkürler😊