Mirra valla düşünmediğim gun yok. ben gidıyorum kontrole vıruslere karşı bakış açım farklı benım. mantıken kadın doğum bölumunde karantınalı hastalar yada vırus taşıyan kımse olamaz. kontrol edılıyor herkes. ateşi yuksek olanı kapıda hemen acılden uzaklaştırıp karantına katına alıyorlar. hıc hıc alakası yok vıruslerle hastanenın. he şöyle gıtsem dahılıyeye yada acıle korkarım tabı. adı üstünde acıl her türlü hastalık vardır. ama kadın dogum cok başka. kadın doğum bölumu ana bınada acıllede alakası olmadığı ıcın hıc korkmuyorum. zaten cogu zaman hastaneye degıl muayanneye gıdıyorum doktorumun ve her hafta gıdıyorum rısklı gebeyım. vırus belkı öldürücü evet ama evladıma bırşey olma korkusu kadar hayatımda yer almıyor benım. yarın var komtrol mesela. her salı akşamı stres bende. ne oldu acaba ne kadar büyüdü gerıde mı ılerde mı kalbı kaç atıyor bunları düşünmeyen gercekten yoktur canım hıc korkma. kötüyü çağırma. bol bol inşirah suresı oku. ben 5 vakit namaz kılıyorum bırtek orada rahatım rabbımın huzurunda