Dzeyy
Meraba canım kaç ayliksin. 😊
Ben daha 4 haftalık. Yani düşünsene hiç bir bilgin yok doktora diyosunki bugün hamile olduğumu öğrendim ve ilacını yaziyo yolluyo.
Ya sen nasıl doktorsun anlatsana biraz bilgi versene . Çok sinirlendim. Şimdi eşimle tavsiye üzeri bı doktor bulduk randovuleri ful dolu 6 nisana aldık reyap hastanesine özel ama bebeğimden daha kiymatli değil 😊 bu arada ben Torium AVM nin ordayım sen