Nevin27 Merhaba hanımlar , ben sabah akşam kustuğum için doktorum primim DR 10 mg yazdı kullanan var mı aramızda?
PrensTaha Nevin27 8 aydır kullanıyorum bir gün içmesem ertesi gün lavabodan çıkamıyorum zaten azıcık iştahım var onu içmesem hiçbir şey yiyemem herhalde
Greyy90 Nevin27 kurtarıcım o olmuştu resmen yoksa ne yesem çıkarıyordum 16. Haftama kadar kullanmıştım
Kardelenyigit 8.ayıma giricem daha 2 hafta önce bıraktım onda da korka korka 🤪neyse ki geçmiş bulantılar 😅
Kardelenyigit Deletedmom137 7.ayımda bırakmayı denedim hapıda bi yerde bulamamıştık 2 gün bir şey yiyememiş perişanın perişanı olmuştum bende doğuma kadar gider heralde böyle diyordum 😅😅
[silindi] Deletedmom137 Ben bırakmak zorunda kaldım her ilacı başka sıkıntılar yaşadığım için 36 dayım hala kusuyorum Prilamsız yaşamak çok zor 😭
Deletedmom137 Kardelenyigit hahaha zararı yoktur demi bana bitanede fayda etmıyor ıkı doz anca 🤣 gözümü içmedğim günler hastanede açıyorum
Kardelenyigit Deletedmom137 hiç sanmıyorum zararı olduğunu kuzum dediğin gibi vallahi içmeyince daha beter olunuyor su bile içemiyordum ben 😅hatta dedim ya acaba bağımlısı mı oldumda bünye istiyor ama öyle değilmiş ileri ki ayda sende dene 1 gün içme falan bulantın olursa zaten devam et bağımlılık değildir ama olmazsa dursun köşede
Deletedmom137 Kardelenyigit kız varya dün akşam bitane içeyim dedim sabahtan baktım oo iyiyim süper akşama doğru bi kustum kus kus bitmiyo eşim dio dünyayı yemısın😂😂😂😂
[silindi] Deletedmom137 Bebişin kilosu çok önden gitmeye başladı o yüzden demir ilacı dahil kullandığım ne varsa her şeyi bıraktık, bir de şimdi kolestazdan şüphelendi doktor yarın tahlil yapıcaz :(
Aysegulyeter Nevin27 cnm 7 aylik olduk basindan beri kullaniyorum kullanmayada devam ediyorum. Icmedigim zaman cok kotu oluyorum. Galiba dogana kadar devam😊