GoncaNur35 Merhaba güzel anneler 🤗doğum sonrasında kullandığınız korse hangisiydi tecrübelilerden veya tecrübe etmişlerden öğrendikleriniz varsa paylaşırmısınız🥰Herkese sağlıklı günler😉
Ozlemooo Bende merak edıuorum Normal doğum sonrası veya sezeryan sonrası hangi model korse kullanmalıyız 37. Haftam🌸
sukranaslier Busradonmezus her şeyi aldığımız için ona para kalmıyor ki 😅 başka markalardan bakalım şuan eşimde çalışmıyor 15 gündür evde doğuma da tahmini 20 gün kaldı
sukranaslier GoncaNur35 aminnn çok özeniyorum buraya yazıyorlar ya doğuma gidiyorum kızlar dua edin die Allahım banada sıra gelsin artık 🙏🙏🙏