Merhabalaar . Biz yarin 20 haftalik oluyoruz en son 16. Haftada gitmistim ama malum suan detayli ultrasonumuz vs. Var bide ben test yaptirmadim simdiye kadar. Bu cok onemli degil mi ? Birde 20.haftada bakiliyor mu ? Son olarak birde şeker testi ne zaman oda bu haftalarda mi? Oneriyor musunuz seker testini. Benim canim cok tatli cekiyor şüpheleniyorum ama