Hahhsueoe Merhaba kızlar 25+3 olduk bu hafta esim evde olduğu icin sabahlari gec kalkiyoruz kahvaltiyi gec yapiyorum icim huzursuz oluyo sanki bebegi ac birakiyomusum gibi sizler kacta kahvalti ypiyosunuz öncesinde kalkip biseyler atistiriyomusunuz
hilal_yener Hahhsueoe bende kahvaltımı şimdi ettim çay içiyordum yazınızı gördüm 😂 bende geç kalkıyorum valla geç ediyorum hayatta o kadar erkenden edemem kahvaltıyı 31+3 haftamdayım
Gcl14 Hahhsueoe ben de merak ediyorum ya geceleri çok geç uyuduğum için 12 1 gibi anca uyanabiliyorum 😔
Deletedmom115 Hahhsueoe eşim evdeyken ben hiç beklemiyorum 9′da kalkıyorum ben eşim de 12-1 gibi kalkıyor, o kadar vakit açlığa dayanamıyorum zaten. Ona da vakti gelince kahvaltı tabağı hazırlıyorum, yanına oturup meyve yiyorum, yine yanında oluyorum yani 😊
P_6 Hahhsueoe merhaba ben de geç uyanıyorum ama sabah erken uyandığımda 8-9 gibi mesela tiroid ilacımı içip yarım saat bekleyip çok az atıştırıyorum tekrar uyuyorum sonra eşimle uyandığımızda asıl kahvaltıya geçiyorum. Acıkıp acıkmadığınızı baş ağrısı ile uyanmanızdan anlayabilirsiniz
_Mother_ hilal_yener bende 12.30 1 e kadar alışkanlık olmuş sanki o saatlerde kahvaltı yapıyorum eşim evde iken erken uyandırıyorda gündüz işe gittiği zamanlar geç kalkıyorum bana sonra şey diyor bebeğimi aç bırakıyorsun ama beni zorlamıyor 😂😂😂
Aylinshn Allahım tek değilmişim böyle düşünen şimdi bizde kahvaltı yapıcaz eşim geç geliuo geç yatıyoruz maalesef 😁
Buse96 Bende kahvaltımı şimdi yaptım asla erken uyanamıyorum merak etmeyin benek her türlü besleniyor bizden 😇
tambirminnos Hahhsueoe benim oğlum acıktığı an uyanip hemen yemek yemek istiyor 9 9buçuk gibi her sabah rutin kahvaltı yapiyoruz bana kalsa 10 11e kadar uyurum 🙆♀️
morsunbul95 Hahhsueoe benim eşim vardiyalı çalışıyor biz hep geç kalkıyoruz genelde kahvaltımız 1 de oluyir yemek düzeninde ona gire olduğundan çocuğun aç kalcagini sanmıyorum sabaha karşı 4 de yatıyoruz bu sürede surrkli ağzımıza birşeyler atıyoruz
Gozde06 Hahhsueoe bunu hep bende düşünüyordum vicdan azabından ama erken kalkamıyorum eşim yok zatende 12 1 den aşağı yapamıyorum kahvaltı 🙄
DamlaNur29 Hahhsueoe 12den evvel uyanamıyorum 1 gibi anca yemiş oluyrm gece yatmadan 1 saat önce bi süt içebilirsin ben öle yapıyrm bazen akşam yemegimi erken yemişşem eğer sütümü içip yatıyrm
DamlaNur29 Hahhsueoe ikiside oluyor bazen sıcak süt içersem pekmez katıyorum öle içiyrm soguk olursa normal en azından tok tutar
Kevserbdr0 Hahhsueoe gece ne kadar geçte uyusam sabah 6 deyince gözüm açılıyor eşimde evde olursa zaten 7 de evden cikio bazen yapmasada bazen kahvalti yapior. Bende onla beraber yapiorm çünkü sabah kalktıgımda midem çok kötü oluo bazen geri uyuyorum bazen uyuyamiorm. Gün-de 3 öğün benim kesintisiz sabah öğle akşam. 😅
Zehramomm Hahhsueoe ben hep geç yapıyorum uyanalı 15 dk oldu hala yataktayım korkma bişey olmaz aç kalmazlar