Burakelaa Merhaba minnoş anneler ve anne adayları şükürler olsun ki doğumumu yaptım.🙏 darısı bize inşallah 🙏 benim hamilelik dönemim çok güzel geçti ilk 3 ay biraz sıkıntı yaşadım sonrası güzeldi çok şükür 🙏 minik kızım bir türlü gelmek bilmedi benim hiç bir şekilde sancim olmadı sürekli karnım kasılırdı kızım kendini sürekli top gibi yapardı sağ tarafımda neyse ben evimi temizledim herşeyimi hazırladım doktora gittim herşeyin yolunda olduğunu söyledi normal doğum için suni sancıla doğum gerçekleşecek dedi gün aldım Çarşamba günü gittiğimde doktorumuz yoktu.ordan özele gitmeye karar verdim özel deki doktorum beni baya korkuttu doğumu başlatalım dedi gününüz dolmuş dedi 40+6 günlük dedi yatış yapalım dedi ben kabul etmedim eve geldik içim içime sığmıyor çok korkuyorum bişey olur mu diye cuma günü banyomu yaptım acilden giriş yaptım beni direk yatırdıklar ama bende tık yok gayet iyiyim sürekli altan muayene ediyorlar canım çok acıdı nefret ettim diyebilirim daha sonra 2 saatte bir nstye bağladılar beni sürekli altan baktılar açılmam varmi diye 2 santim olmuştu sabaha kadar bu şekilde bekledim.gece 1 gibi suyumu patlattılar suyum patlayınca ağrım oldu 15 dakikada bir bu şekilde devam ettim sabah 9 gibi bana suni sancı verdiler. ağrım çoğaldı sürekli nstye bağladılar baktılar açılmam varmı diye altan muayene yaptılar gündüz 3 gibi 10 santim olmuştu açılmam saat 16:15 3 ıkınmayla doğumum gerçekleşti kızımı görünce bütün acılarımı unuttum. Sadece o vardı benim için o duyguyu anlatamam rabbim istiyen herkese nasip etsin.🙏benim tenim çok hassastı 15 dikişim var doğumum kolay gerçekleşti ama dikiş ağrısı cidden kötü benim başımdaki ebeler çok iyiydi allah hepsinden razı olsun.🙏ve benim size tavsiyem onların söylediklerini yapın ben yaptım yoksa normal doğum olmuyor yürüşün yapın bol bol su için düzenli beslenin ve allaha yakın olun ona güvenin sabırlı olun çünkü ben hamileğim boyunca tek basinaydim kayınvalidem bana hiç bakmadı kimse bir tabak yemek bile yapmadı ailem yanımda değildi ama rabbim muhtaç etmedi. Çünkü benim dostum allahtı ve esimdi rahat olun rabbim yardımcınız olsun sorularınız varsa cevaplayabilirim 🤗♥️🍯
Trkrnur Burakelaa Yaa Allah bağışlasın ben de 37. Haftadayım Allah nasip ederse kızımı kucağıma almayı bekliyorum ismini Ayşe Mina düşündük 🤭 nasipse. Benim de ailem uzakta kayınvalidem aramaz sormaz. Hep eşim destek oldu. Hamileliğim boyunca bebeğimin her hareketinde dua ettim. Allah bize de sağlıkla nasip etsin. Bizim için dua et lütfen 🤲 sağlıklı günleriniz olsun
cerrah61 Burakelaa Geçmiş olsun ve gözün aydın🤗 kızım olsaydı ismini ben de Mina koyacaktım, ismiyle yaşasın güzel kızın 🧿 maşallah sana,sabrına ve şükrüne🤲🏻🥰Rabbim Analı babalı büyütsün,sağlıcakla kalın çekirdek ailenizle🤍🌼
Burakelaa Trkrnur kuzum benim rabbim hepimizin yardımcısıniz olsun içini ferah tut sakın korkma emin ol herşey güzel oluyor rabbim meleğini kucağına almayı nasip etsin 🙏🧿
Burakelaa cerrah61 canım benim ne kadar güzel kalbin var🙏❤️allah razı olsun rabbim kimseyi pişman etmesin allah herkesin gönlüne göre versin rabbim inşallah kız evlatta nasip eder sana 😊🙏
Zehralp Allah bağışlasın darısı başımıza inşallah neden 15 dikiş ona şaşırdım açıkçası normal doğum Du değil mi?
Burakelaa Zehralp Evet dikişim çoktu çünkü tenim çok hasasstı bide çatala yatınca sancım gelmiyordu ve ıkınma sırasında güçlü ol dedi güçlü ıkınmazsan bebek tehlikelide diyince ebem bende son ıkınmayı bütün gücümle yaptım ve yırtıldı dikişlerden dolayı rahatsızım
Sunay10_ Burakelaa sağlıklı uzun ömürü olsun allah analı babalı büyütsün 🙏 şimdi yanında kim kalıyor yardımcı oluyor peki yürüyüş yaptın mı bide kaç kilo Doğdu
Burakelaa Sunay10_ Amin canım allah razı olsun 🙏annem geldi şuan annem yanımda yürüyüş çok yaptım hamileyken şuan virüsten dolayı evde dolanıyorum kilosu 3.200 gramla doğdu ❤️🙏
cerrah61 Burakelaa o senin güzel görüşün canım benimm çok teşekkür ederim,senden de Allah razı olsun ,😘🤍 amin inşallah bakalım, nasip 🌼🧿
Reyyann97 Merhaba lar çok geçmiş olsun .. Devlet hastahanesi sen mi doğum yaptınız ve bu virüs tan dolyı dikkat ediyorlar mi çok merak ediyorum 35 haftalık hamileyim çok korkuyorum hastahane gitmek ten
Burakelaa Reyyann97 Bence devlet hastanesi çok iyi ben devlette doğum yaptım kesinlikle ihmal etme git yani tevekkül et allaha ayrıca özel mı devlet mi desen devlet daha iyi yinede sen bilirsin ♥️😊