Kuzum inş güzel haberler alırsın bende o yollardan geçtim seni çok iyi anlayabiliyorum. Henüz erken eğer negatif çıkarsa üzülebilirsin. Aynı gün transfer yaptığımız arkadaşımla benim 5.gün çok çok silik çıkmıştı arkadaşın 8.günde çok zor çıktı ikimizde hamile kalmıştık 😇😇