Hangisinden memnun kaldınız
Kivimm ben Gökmen Sukgen e gidiyorum memnunum
Kivimm altınkoza Fatma Ersöz bozkurt
Ben de bekleyeyim eda hanıma gittim bi defa ilgiliydi ama muhtemelen ona giderim
Nesime malesef kimseden ses yok 😤
Hazalperi orası uzak bize