Beyzamasall 28 + 6 dayım ve karnımda sertleşme var virüsten dolayı doktora da gitmeye korkuyorum yaklaşık iki ay olucak doktora gitmeyeli ve akıntım var bu durumu yaşayan varmı normalmi ? Tecrübeli anneler ?
Nesizade05 Beyzamasall akıntı rengi şeffaf ve kokusuz ise normal yazıyordu buranın açıklamasında bende de var 27. Haftadayım
Darkgod Beyzamasall tam o haftalarda çevik de sertleşme olmuştu ben gittim serum verdiler bir gün yattım nst ye bağlandım bu durumlar da gelin diyor doktorlar ama sen bilirsin canım
Nurunilkmucizesi Beyzamasall arkadaşim 2 ay dan bahsediyorsun .. Cocugun için Allahın izniyle önlemini al ve git. 2 ay uzun bir süreç.