Eebbrruu canım 36-37 haftadan önce doğurursan doktorun yaptırır , o riski göze almazlar. korkma Yani. Kafana göre de yaptırma 2 dozdan fazlası erken doğuma sebep oluyor.
Normal bir gebeliğin varsa zaten Allah öyle güzel yaratmış ki bebek tüm organları tam ve işler bir şekilde doğuyor. 😊👍İğneye gerek kalmıyor