Kızlar ilk hamileligim etrafımda kimsede fikir vermiyor bebeğime artık kıyafet alacam 1 tane 10lu hastane çıkışı 5li hastane çıkışı 3 tane yeni doğan takım aldım sizce geri aldıklarımi 0 3 ay alsam olurmu tulum takım vs şeyleri kimi onu da ilk 1 ay giyer boşa gider diyor 3 aylık olana kadar giyemez mi yani boşa gitsinde istemiyorum