Ozlmylmz94 Merhaba kızlar 26 haftalık gebeyim dün tetanoz aşımın 2. Dozunu yaptırdım. Geceden beri bi halsizlik uyku hali eklemlerde ağrı var. Normal mi acaba. Şu zor dönemlerde çok korkuyorum başka bişey var diye
[silindi] Ozlmylmz94 bende cuma ilk dozunu vuruldum o gece istifra ettim ve sonra yatağa yattığım gibi bayılmışım eşim de çok yorgun görünüyodun diyip duruyodu o gün sanırım yan etkisi bende de öyleydi 😑
Ebru-isil Ozlmylmz94 normal canım benim de ilk dozumda olmuştu hasta halsiz gibi olmuştum ama ikincisinde hiç birşey olmamıştı geçiyor.
Ozlmylmz94 [silindi] benim ilk dozun da hiç olmamıştı böyle yan etkiler o yüzden korktum teşekkür ederim rahatladım bir nebze 🤗
Ozlmylmz94 Ebru-isil teşekkür ederim canım benim ilkinde hiç olmamıştı hatta yaptırıp işime gitmiştim. Bu süreçte böyle olunca çok korkuyorum zaten tedirgin yaşıyoruz
Ebru-isil Ozlmylmz94 evet haklısın ben kolumun üstüne yatmıştım ondan da olabilir ama ikinci de yine aynı yerdeydi onda hiç olmadı.Bir de halsizlik olabiliyor gebelikte bugün sabah hasta gibi kalktım ama geçiyor gün içinde endişelenme.