byilmaz bende 8+2 hamileyim birden iştahım kesildi, geri gelir diyolar 11-12 haftadan sonra, yemek yapmayı çok severdim, şimdi yemek için yiyorum tariflere bakmaya bile tahamülüm yok, bende sadece bebeğim için, yumurta, yoğurt, peynir, meyve ağırlıklı yemeye çalışıyorum Çok yiyemesemde en azından sağlıklı… ama bebek alacağını illaki alıyordur azda yesek çokda yesek bildiğim kadar…