Ben medovaya gidiyorum. Doğumumda orda olcak ama daha küçüğüz. 21 haftalık 🥰 hastaneye virüs çıktığından beri hiç gitmedim ama bu cuma detaylı için randevum var. Gidip gitmemek arasında çok kararsızım. Hastanelerin kadın doğum bölümlerinde yoğunluk varmış genel olarak 🤦🏻♀️