Elanur070717 canım bize sormak yerine orada doktorlara hemşirelere sorsana. Nst e göre nasıl konuşalım biz. Doktor değiliz ebe değiliz 3 cm açığın varmış doğum başlamış demektir. Ne zaman doğuracağını açılmama göre yaşayacaksın. Sana 3 saat sonra doğurursun desem inanacak mısın ki