SemihDamlaDalan SinemErylmaz kendiniz yapıyorsanız zararlı değil diye biliyorum ama dışardakiler katkılı olduğu için sağlıklı değil
ZeynepKr SinemErylmaz canm ara öğünlerde yogurda meyve doğrayıp yemen hem doyurucu hem daha saglıklı olur bence ben öyle yapıyorum 👍🏼
-gyns- SinemErylmaz Hocam daha çok evde kendi yaptığınız yoğurtla yapmaya çalışırsanız daha sağlıklı olur.. Ama aynı lezzeti alamıyorum diyorsanız çok nadir tüketimlerde inşâALLAH sorun olmaz..
deletedmom01 SinemErylmaz ben marketten falan alip yiyordum sonra almadim. .evde yogurtlu meyve yaptim daha guzel oluyor acıkçasi 😊😊 evde dene derim 😊😊